zondag 3 februari 2013

Zondag



Het was vandaag een vroegertje, we moesten om half 5 op staan want famke moest gaan werken.
Het was een kort nachtje ,maar we waren weer op tijd ,dus heb koffie gezet en in de tussentijd heeft tanja zich klaargemaakt . Samen nog een kopje gedronken en toen famke uit gezwaaid.
Ik heb me weer bezig gehouden met de dagelijkse taken die er voor mij lagen te wachten.
famke had een hele waslijst voor me gemaakt ,(geintje) nee hoor dat doe ik zelf de avond van te voren als famke moet werken. En als ze vrij is ,dan zijn we samen vrij.
De regen valt weer uit de hemel ,maar volgens weerman jantje krijgen we vanaf dinsdag weer sneeuw dus dan kunnen we onze lol  weer op.
Morgen heeft famke vrij en dinsdag is het half 4 dat we moeten opstaan ,dus nog een korter nachtje dan afgelopen nacht.  Het is te doen ,je lichaam merkt die veranderingen in het slapen heel goed zeker na een paar nachten kort slapen.
Maar goed morgen mogen we uitslapen ,en dan begint weer een nieuwe dag voor ons,en voor jullie ook natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten