donderdag 7 februari 2013

Donderdag

Zo Famke is weer naar haar werk en is vanavond weer rond 12 uur thuis.
Vanmorgen later op gestaan dan eigenlijk de bedoeling was ,maar we hadden samen een korte nachtrust gehad.  Nee we hebben niet liggen te....,Famke was rond 12 uur thuis en dan is het niet zo dat we meteen naar bed gaan.  Dus lekker na zitten keuvelen met een wijntje erbij over de dag die achter ons lag, en rond half 2 naar bed gegaan.
Het is altijd even aanpassen wat betreft het slaapritme ,de ene keer heeft Famke de vroege dienst en dan weer de late dienst . En de vroege dienst is de zwaarste want dan staan we om half 4 op .
Dit doen we samen omdat ik altijd zeg "samen uit ,samen thuis" en ik vind het niet prettig als Famke weggaat en ik haar niet uitgezwaaid heb. Ik zou dan terug kunnen gaan naar bed ,maar blijf op om `s avonds tegelijk met Famke naar bed te gaan.
Nog 2 dagen late dienst en dan hebben we weer weekend.

1 opmerking:

  1. O, wat mooi dat je dit samen met haar doet ! En ik vind uitzwaaien ook altijd heel belangrijk. En zelfs mijn puberzoon van 15 wil dat heel graag ! Geniet ervan. Groetjes Avonturijn

    BeantwoordenVerwijderen