dinsdag 5 februari 2013

Dinsdag 5 februari :begin de dag met een lach .

Trrrrrrrrrrrrrr opstaan half 4 zegt het klokje .Kom op Pluisje koffie zetten ,en ik me klaar maken om te gaan werken .
Lekker koffie gedronken en 4 uur in de auto gesprongen om een collegaatje te halen en door te rijden naar mijn werk 60 kilometer verderop .
Daar aangekomen moest ik openen wat niet er goed ging foutje in het systeem dus ALARMMMMMM.
Gelukkig werd dit snel opgelost .
Daarna iemand die niet kon betalen ,balen natuurlijk ,de man een formuliertje in laten vullen en geprobeerd een kopietje te maken wat dus helemaal niet ging .2 de ergernis zo vroeg in de ochtend .Alle gegevens maar met de hand opgeschreven .
Mijn collegaatje van de bakkerij was druk aan het bakken ,heerlijk gevulde koeken ,ze zijn klaar maar wat denk je de deur wilde niet open .
Jeetje gaat lekker zo vandaag .
Na enige pogingen te hebben gedaan zei de deur floep en gelukkig de koeken konden gered worden .
We zeiden al tegen elkaar kop op lachen blijven .
De ochtend is verder goed verlopen ,ieder zijn eigen werkzaamheden en om half 2 richting huis rijden .
Pluisje was blij dat ik er weer was ,dikke kus en toen elkaar vertellen over de werkzaamheden die ieders heeft uitgevoerd deze ochtend .
Pluisje had de was gedaan ,geschilderd ,en alle andere huishoudelijkheden .
Heerlijk samen even koffie gedronken en een warme douche gepakt die alle moeheid van de vroege dag weg heeft gespoeld .
De maaltijd is achter de rug als ik dit zit te typen ,Pluisje wast ff af en zometeen gaan we allebei in de relex stand om fijne uurtje van de avond te hebben .
Ik zeg tegen iedereen BEGIN DE DAG MET EEN LACH ,dan valt iedere tegenslag mee en kun je vrolijk je dag doorkomen .
fijne avond allemaal .Famke .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten