zaterdag 25 mei 2013

Je eigen Ik

Een nieuw begin, terug naar je eigen IK.



Weet je nog wel wie jij bent, ben je nog dezelfde persoon die vrij in het leven staat ook met de mensen die nu dicht bij je staan in je leven.

Kan jij en mag jij je eigen uiten zoals jij wil, wordt je niet geremd door anderen op welke manier dan ook, voel jij je vrij.

Als dat zo is dan sta je heel dicht bij je eigen ik, en zal je prettig door het leven gaan. Natuurlijk zullen er ook in je leven problemen voor kunnen komen, maar je zal daar niet te zwaar aan tillen en ze op lossen op jou eigen manier waarbij je jezelf je eigen IK niet zal verliezen. Ook de gemoedstoestanden die je in je hebt zullen dan positief zijn voor jezelf. En raak je een keer uit je evenwicht wat de gemoedstoestanden betreft dan zal je ze weer snel in evenwicht hebben.



Kan je jezelf niet vinden in het bovenstaande dan ben je van je eigen IK verwijdert,waar je dagelijks mee geconfronteerd zal worden.

Je zal je niet lekker in je lichaam voelen zitten , zowel lichamelijk als geestelijk. Hoe verder je in het leven zal komen te staan , hoe meer je innerlijk verzet zal krijgen vanuit je innerlijke IK.

Was het maar een stemmetje die tegen je zou zeggen , ga het nu eens anders doen want zo kan ik niet verder.

Nou geloof me maar dat stemmetje is er wel alleen het spreekt niet de woorden die jij graag zou willen horen .

Het stemmetje je eigen Ik ,zal je het laten voelen op de een of andere manier dat je jou leven anders moet aan gaan pakken en het oude patroon los moet gaan laten om een nieuw begin in je leven te gaan maken. Bepaalde gemoedstoestanden zullen dan in negatieve zin de overhand gaan krijgen waardoor je jezelf nog minder goed zult gaan voelen , en dat is het stemmetje wat ik bedoel.

En het is de bedoeling dat ook de gemoedstoestanden positief zijn om een fijn en prettig leven te hebben of te krijgen. Dat is wat je eigen Ik graag zou willen, en jijzelf natuurlijk ook.

© Pluisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten