dinsdag 12 maart 2013

Makkelijker kunnen we het niet maken .

Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen ,en omdat die al een gezegende leeftijd van 83 jaar hebben ,hebben wij besloten ze te gaan helpen om alle papieren en toestanden rondom de verhuizing op ons te nemen .
Er komt nog al wat bij kijken ,maar gelukkig zijn er dingen via internet te regelen ,alleen niet alles helaas .
Hun oude woning moesten we aangetekend opzeggen ,geen probleem doen we even .
Vorige week op de post gedaan .
Tevens erbij vermeld dat wij het correspondentie adres zijn.
Nu vanmiddag half 4 kwam de post ,er zat een brief bij van de woningbouw vereniging van hun .
Nieuwsgierig open gemaakt en wat denk je ............................
Gisteren is deze brief verstuurd 11 maart dus .Vandaag 12 maart om half 11 een opzichter door het huis .Indien het niet uitkwam deze bezichtiging afbellen tussen 13 uur en 14 uur .
Ik Famke dus behoorlijk geïrriteerd hoe kunnen ze zoiets nu verzinnen te doen .
Heb mijn ouders gebeld die van deze afspraak niets afwisten jammer genoeg en hun uitgelegd hoe het zat met de brief .
Moeders vertelde mij dat idd de man was geweest vanochtend .
Ik zei ik weet genoeg en gelijk de woningbouw gebeld .
Ja sorry foutje gemaakt ,maar mevrouw wind U niet zo op .
Met andere woorden zo erg is het toch niet .
Nee voor hem niet maar voor ons wel .
De meneer die ik aan de telefoon had vond dat ik onterecht tekeer ging tegen hem .
Haha deze dag eindigt voor hem niet leuk meer .
Na mijn stoom te hebben afgeblazen tegen die man en tegen pluisje kwam er weer een stukje rust .
Na ongeveer 10 min telefoon .
De opzichter !!!! Hallo mevrouw ik ben vandaag bij je ouders geweest .
Zo meneer dat wist ik al en ik heb ook al met de woningbouw gesproken net .
O ja zei hij daar weet ik niets van .
Maar neem van mij aan dat hij het wel heeft gehoord .
Hij heeft wat uitleg gegeven over het doen en laten bij het verlaten van de oude woning en heb hem toch maar bedankt voor het telefoontje en contact met ons .
Eind goed al goed ,makkelijker kunnen we het niet maken .!!!.


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten